26 Şubat 2012 Pazar

Hayat ne tuhaf... Yıllar akıp gidiyor avuçlarımızdan.. Yaşlanıyoruz galiba.. Dün eski resimlere bakarken kendi kendime ' ne kadar gençmişim burda' dedim... İnsan nedendir bilmem ama geçip giden yıllara üzülüyor..Belki ölüme bir adım daha yaklaşıyoruz ondan mı acaba? Arkamı dönüp baktığımda gördüğüm tek güzel şey KIZIM... İyi ki yapmışız diyorum. Ya olmasaydı. Hayatımız kocaman bir hiç olurdu herhalde...Şu an  kızım uyuyor. Eşim alışverişte..İşte bende can sıkıntısı yazıp duruyorum.Bunları yazarkende bir yandan ne yemek yapsam diye düşünüyorum.. Sahi ne yemek yapayımmm?
Neyse lafı fazla uzatmadan size çok güzel bir turşu kavurması tarifi vereceğimm..

YUMURTALI TURŞU KAVURMASI

Malzeme:
  • 3 yumurta
  • Bir miktar karışık turşu. Tercihen lahana ağırlıklı olsun
  • Büyük bir adet kuru soğan

Yapılışı:
  • Önce soğanları küp küp doğra ve teflonda sıvı yağ ile kavur.
  • Sonra içine suyunu sıktığınız lahana turşularını koyun ve karıştırın.
  • Yumurtaları bir kaba kırıp içine biraz tuz ve kırmızı biber koup karıştırdıktan sonra
  • Kavrulan turşuların ortasına boşluk açıp yumurtaları dökün. Devamlı karıştırın yumurtayı
  • Yumurta piştikten sonra tencerenin ortasındaki yumurtayla kenarlarda kalan lahana turşusunu karştır. 2dk sonra servise hazır.
  • Yanında ekmek ve bool ayran tavsiye edilir

Hiç yorum yok: