4 Mart 2012 Pazar

GÜZEL BİR GÜN DAHA BAŞLIYOR...

Yeni bir sabaha kocaman bir günaydın,
Kızımın mızırdanmasına uyandım ama yanına gittiğimde tekrar uykuya daldı.Bende hazır kalkmışken kahvaltıyı hazırladım. Günün en önemli öğünü bence ama öyle erken çıkıyoruz ki evden, simitle poğaçayla geçiştirip vücudumuza eksta yük kazandırıyoruz.
Geçen gün Derya' nın programına bir doktor çıktı.İsmini hatırlamıyorum.Zerdeçalın öneminden ve faydalarından bahsetti. Sabahları saf zeytin yağının içine, hepsinden bir miktar olacak şekilde,kırmızı biber, zerdeçal, kekik, karabiber, az nar ekşisi yoksa bir iki damla limon katıp karıştırın. Kepek ekmeğinin kabuklarıylaberaber  tüketin diyordu. Bir çok kansere bire bir vücudu koruyormuş. Benden söylemesi
                                               
                                                               
                                    DİKME


Bu arada size güzel bir tarif vemek istiyorum. Mesudiyeliler dikme diyor.Kendi elleriye açmış oldukları yufkaları tek tek rulo sarıp kesiyorlar ve o şekilde kurutuyorlar.Kullanıcakları zaman ihtiyaçları kadarını çıkartıp bir tepsiye diziyorlar üzerine sıcak su koyup yumuşamasını sağlıyorlar. Bu denge çok önemli.(az su) Devamlı kontrol etmek lazım.Üzerinide bir bezle örtmek lazım. Sonra üzerine bol sarımsaklı yoğurt. Birde kırmızı biber yaktık mı...offffffffff...offfff
Bu tarifin 2. bir versiyonu daha var. Hazır yufkayı rulo sar kes. Kızgın yağda kızart .Tepsiye diz. Sarımsaklı yoğurt üzerine kırmızı biber yak.....Yemede yanında yat... Bu dikmeyi yiyenler lezzetini bilir. Sofrada yemek daha dururken önce o biter.. Deneyin ve görün

AŞKLARIMMMMMMMMMM


Hayatımdaki en önemli iki varlık..Sizsiz yaşayamam... İki aşk bir kalbe sığar mı? Sığıyor vallahi...
                                                 AİLEMİZİN BEREKETLİ
                                   AYI   NİSAN

NİSAN AYI YAKLAŞIYOR...HER NİSANDA TELAŞLANIR YÜREĞİM...ÇÜNMKÜ BENİM, EŞİMİN VE KIZIMIN DOĞUM GÜNÜ NİSANDA. HATTA KIZIM BABASIYLA AYNI GÜN DOĞDU.

Telaşımı az çok anlamışsınızdır herhalde bir ayın içinde 3 doğum günü. Hee bu arada yine aileden başka insanlarında rastlıyorda işte.. Ben kısaca yazdım...Ne yapsam , nasıl yapsam, kimleri çağırsam.. Beynimin içinde dolanıp duruyor.Rabbim gönlüme göre verir işallah...Bazı planlarım ver ama gerçekleşir mi bilmem. Eğer gerçekleşirse burdan resimleriyle beraber paylaşırım. İnsan büyüdükçe hayata daha bir gerçekçi bakıyor. Daha bir sorumlu hissediyor herşeye, herkese karşı .Hele de bir kız çocuğunuz varsa, helde böyle dünya tatlısıysa...Birde benim ki gibi mükemmel bir kocaya sahipseniz...İnsan hayattan daha ne isterki...Sağlık ve huzur...Allah kimsenin tadını kaçırmasın..

 Yaaa tatlı kızım seni doğum gününde dünyanın en mutlu çocuğu yapmak istiyorum...Canım kızım..Huysuz ama tatlı....

Hiç yorum yok: