8 Ocak 2014 Çarşamba

PORTAKALLI KEK

Miiissss gibi portakal aromalı keke ne dersiniz? Sevgili Meltemciğimin tarifi.Çok güzel olduğunu söylüyor. Şimdiden afiyet olsun
Hiç değiştirmeden bana yazdığı gibi yayınlıyorum;

Ablacim sen daha iyi bilirsin bu isleri Oncelikle 1 bucuk bardak seker ve 3 yumurtayi bir kapta iyice cirptim cirptim karistirdim daha sonra 1 bucuk bardak zeytinyagi ve unu ilave ettim iyice karistirdim iyice cozulene kadar Daha sonra bir bucuk kabartma tozu , bir adet vanilin bir bardakta sut ilave edip iyice karistirdim . Malzemeler kivamina gelince bir portakali rende yardimiyla kabugunu rendeledim ve borcamima doktum :)))) 160 derece firina koydum

10 yorum:

tatlı sefam dedi ki...

sımdı tam zamanı elıne sağlık

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar.

Portakallı kek, tepsinin üzerinde aynı bir Trabzon ekmeği gibi görünüyor. Çok enfes bir kek olduğuna eminim. Çünkü kek ve pastalarda turunçun verdiği lezzet bir harika. Elinize, emeğinize ve gönlünüze sağlıklar dilerim.

Selam ve dualarımla.

mutfağımdanesintiler dedi ki...

Mis gibi portakallı keke kim hayır diyebilir ki :) Nefis görünüyor. Elinize sağlık. Sevgilerimle :)

Unknown dedi ki...

Kesinlikkle katiliyorum size kekimin pamuk gibide bir yumusakligi vardi ...tesekkurler :)

Unknown dedi ki...

Tesekkur ederim . Kesinlikle enfes ve pamuk gibi yumusak olmustu kekim :)

Unknown dedi ki...

Cok tesekkur ederim :)

özlem dedi ki...

mis gibi portakal kokulu ellerine sağlık

Yağmur İpar Yemeksohbetleri dedi ki...

Gayet pratik bir tarif vermişsiniz. Teşekkürler, ellerinize sağlık. :)

Zeyno'nun Mutfağı dedi ki...

Portakal kabuğu çok yakışıyor tatlılara ve keklere:)bayılırım aromasına..Ellerinize sağlık..Sevgilerimle..

Fulya Süzen dedi ki...

Portakala da keke de bayılırım, ellerinize sağlık:))
Takipçiniz oldum bu arada, ben de beklerim sizi keyifle:)))
fulyapimlezzetler.blogspot.com
Ben de beklerim:)