29 Eylül 2012 Cumartesi

PASTIRMALI KADAYIF BÖREĞİ



PASTIRMALI ŞAHANE KADAYIF BÖREĞİ

Hiç yemek yerken kendinizi kaybettiğiniz olur mu? Bu böreği yerken aklınız başınızdan gidecek inanın.....


Malzeme:
  • 300 gr tel kadayıf
  • 3 yumurta
  • 1/2 paket yağ (eritilmiş)( Ben yağı biraz azalttım)
  • Dil peyniri ya da taze kaşar
  • Jambon yada salam olabilir.Bence en güzel pastırmalısı oluyoooor
  • 1 su bardağı süt. Ben 1,5 su bardağı süt kullandım





























Muhakkak pastırmalı yapın...Bu tarife çok yakışıyor..

 


Bu üzerine kaşar rendesi koymayı unuttuğum hali....İster böyle servis yapın isterseniz üzerine kaşar rendesi koyup 3-5 dk fırına verin..... Seçim sizin..
Yapılışı:
  1. Arzu ettiğiniz fırına girebilen bir borcam ya da porselen fırın kabı bir güzel yağlanır. Kadayıfın yarısı kabın alt kısmına yayılır.
  2. Süt,yağ ve yumurta ayrı bir kapta çırpılır. Tabaktaki kadayıf yufka böreğini ıslar gibi bu harcın bir kısmı ile ıslanır.
  3. Sırasıyla burger peyniri, jambon ve en üstede dil peyniri kadayıfın üzerine düzgünce dizilir.
  4. Taze kaşar rendelenir. Geride kalan kadayıf taze kaşarlar karıştırılıp tabakta en üste dağıtılır. Kalan yumurtalı harc üzerine dökülür.
  5. Fırında 180 derecede üzeri iyice kızarana kadar yaklaşık 40-45 dakika pişirilir. Sıcak sıcak servis edilin

14 yorum:

Nursevin SÖNMEZ dedi ki...

gerçekden çok değişik. Çemensiz pastırma ile deneyeceğim. Ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Fatoş'cum ellerine sağlık çok farklı ve leziz sevgiler...

Nurşen Aksoy dedi ki...

Fatoşcum bende yapıyorum bu böreği,süper oluyor..Bencede pastırmalı en güzel.ellerinize sağlık..

*mehtap dedi ki...

aklın baştan gitmeyeceği gibi değil zaten,, görüntüsü bile şahane
.Kadayıfla börek değişik bir fikir,eline sağlık Fatoşcum..

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik degisik güzel bir tarif.

mutfagabuyrun dedi ki...

çok değişik ve güzel bir tarifmiş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Yorum yazan herkese çok çok teşekkür...Sevgiyle kalın.

Sule dedi ki...

Cok degisik bir tarif. Ellerinize saglik. Denemek icin not ettim. Sevgiler

MAZES dedi ki...

benim bakarken bile aklım başından gitti ,bu ağızda erir ...bakalım ne zaman yaparım,metroya gitmeme bağılı...ellerine sağılık,çok değişim ve zaten belli ...ağzım sulandı gerçekten .

siyah kuğu dedi ki...

Sanırım pastırmayı çok seviyorsun:) tariflerinde bol bol var
ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Çok orjinal tariferin var,harika bir bloga sahipsin:)

Unknown dedi ki...

cidden şahane görünüyor resmen yutkundum resme bakınca

buzlubadem dedi ki...

İlgimi çekti, çok değişik. Ben de kendimi kaybetmek istiyorum :)

mosguetravelerMosguetraveler dedi ki...

ALLAHIM ALLAHIM BU NE MUHTEŞEM GÖZÜKÜYOR
ELLERİNİZE SAĞLIK