13 Aralık 2012 Perşembe

BABAMIN ANISINA.....

 



Bu dünyaya gelmeme sebep olan adama sesleniyorum…

O ciddi duruşunun altında yumuşacık bir kalbe sahip olan,emekli olduğu halde hala bizim için çalışıp didinen adama sesleniyorum….

Hala aklım almıyor bu zamansız gidişe…En mutlu anımda beni bırakıp gidişine…Seninle aynı gün ameliyata girmiştik….Seni geri dönüşü olmayan bir yolculuğa uğurlayışımızın kontratını imzalamıştık sanki…Bense yavrumu kucağıma almanın sevinciyle mutluydum senin amanız bir hastalığın pençesinde kıvrandığını bilmeden…Acı gerçeği öğrendiğimde, seyredilen bir filmin son saniyeleri gibiydi….Bitmemesi için dua ediyordum…Ölemezdin bizi bırakıp gidemezdin  sen…Daha çok erkendi…Sen ki tek oğlunun mutluluğunu görmeden, hastalık bulaşır diye torununu uzaktan ‘’CANIM TORUNUM BENİM’’  deyip kucağına alamadan gitmemeliydin.…Bizi bu kadar erken BABA hasretiyle başbaşa bırakmamalıydın.

Ben seni kaybettiğim gün çocukluğumu ve tüm inandığım duyguları, değerleri yitirdim…Ölümün soğukluğunu ve gerçek anlamını seni o toprağın altına gömüp eve geldiğimiz an anladım…’’İnsanlar ölür ve toprağa gömülür ‘’gerçeği neden mantıksız gelmeye başlamıştı o an bilemiyorum ama tek hissettiğim şey şuydu….Ölümü ancak ve ancak aile bireylerinden birini kaybettiğinizde anlıyormuşsunuz…

Tek hissettiğim şey acı ve ızdıraptı ve bu iki duyguyu tam 3.5 senedir içimde taşıyorum………

Ben seni hiç ama hiçç unutmadım baba….Çünkü sen unutulacak bir baba olmadın asla…

Ben küçükken senden çok korkardım ama bir o kadar da hayrandım sana… Sen güçlü ve kocaman bir babaydın işte…Balkona çıkar vapur iskelesine bakardık…Vapurun gelmişse koşa koşa annemin yanına gider…’’Anne babamın vapuru gelmiş’’ derdik… Annem telaşla yatak odasına gider üstünü değiştirir ve güzel kıyafetler giyerdi.Son kez masayı kontrol ederdi. Yemeklerin altını yakarve sessizce senin gelmeni beklerdik.…Bilin ki o zaman saat:20:00 dir.Bu benim babamın eve geliş saatidir…Kapı çalar ve kapıya biz çocuklar değil muhakkak annem bakardı…’’Hoş geldin ‘’ der öper hemen terliklerini verirdi anneciğim..…Babam ellerini yıkar ve sofraya otururdu… Soframız her zaman hazır olurdu…Annem bir kez dahi bekletmezdi onu…Hep fırsat kollardım sana sarılmak için…Senin beni sevmen bende eşsiz duygular uyandırırdı..Yavaş yavaş yanına sokulurdum..Sırf sen sev, saçımı okşa, sarıl diye…

Hatırlıyor musun ? Bir sene evvel Sarozda yazlığımızda annemin doğum gününü kutlayacaktık.Beraber Keşan’a hediye almaya gitmiştik…Anneme güzel bir çiçek yaptırmıştın…Biz hatta biraz uygun olsun diye ufak bir buket olsun demiştik.Sen hemen karşı çıkmıştın…Çok güzel olsun demiştin…Herkesin gözleri dolmuştu gün…Benim için o gün kameradan seyrettiğim güzel bir anı şimdi…Çiçeğin mi? Güzel bir anı olarak yazlığımızın duvarını süslüyordu…..Affet beni babacığım…O çiçeğe sahip çıkamadım….Hep orda kalacak sandım…

Ah babacığım ah……Söylediğin bir iki söz geliyorda aklıma keşke her baba senin gibi olsa diyorum içimden…

1…Bir bayram sabahı şöyle demiştin birine..’’ Ben daha evdeki yavrularıma bayram harçlığı vermedim..Önce çocuklarım’’

2.Sen dışarda hiç bir şey yemezdin…’’ Ben ailemin yiyemediğini alıp yiyemem..Alırım evde ailemle yerim’’ derdin ve herşeyin en güzelini alırdın bize…

Şimdi bunların hepsi güzel bir anı belleklerimizde….Öyle çok şey varki sana dair yazılacak aslında….

Bu dünyada var olmama sebep olan canım babacığım seni çok seviyorum….Senin kızın olmaktanda her zaman gurur duyuyorum…Bu dünyaya tekrar gelme şansızm olsa yine ‘’BABA’’ olarak seni seçerdim inan bana..      İçimdeki özlem, acı ne varsa senin yokluğundandır  babam  ve sanırım ben ölene kadar benimle kalacaklar….

Seni çok özleyen kızın…..12.12.2012  çarşamba

17 yorum:

*mehtap dedi ki...

Fatoşcum çok güzel bir yazı ,nur içinde yatsın babacığın,sevgiler.

Saliş Butik Pasta dedi ki...

Ben ne yazayım ne söyleyeyim sana fatoşum 17yaşımdan 17 gün almıştım babamı kaybettiğimde 14.yılıma giriyorum onsuz üniversiteyi kazandığımda mezun olurken evlendiğimde evlatlarım dünyaya geldiğinde babam yanımda yoktu yokluğuna hiç alışamadım hala dün kaybetmişcesine yüreğim sızlıyor anlayacağın acı hafiflemiyor geçmiyor.. Dua dua dua onun için okuyorum ruhuna yolluyorum ve beni orada beklediğini bilerek içimi rahatlatıyorum...sevgilerimle...

Allah ne verdiyse dedi ki...

Allah rahmet eylesin .
mekani cennet olsun .
düsünceler klavyeye dökülemiyor bu noktoda canim bagisla :(

selam ve dua ile

Unknown dedi ki...

Mehtapcığım sağolasın....

Unknown dedi ki...

ANTPASTA blog sahibi arkadaşım teşekkürler...Siz çok erken kaybetmişsiniz...Beni en iyi siz anlarsınız o zaman.....

Unknown dedi ki...

Allah ne verdiyse blog sahibi arkadaşım sağol...Gerçekten sözcükler yaşadıklarınızın yanında öyle anlamsız kalıyor ki...

vişnap dedi ki...

Canım nurlar içinde yatsın babacığın ve de hepimizin babaları onları kaybettik acıları çok acı oluyor unutulmuyor her zaman özleniyorlar.Yazını okurken babam gözümün önündeydi hüzün kapladı beni de Rabbim sabırlar versin sana bana hepimize canım Mekanları cennet olsun..

ZYNP dedi ki...

canım yazını okurken çok duygulandım.Allah rahmet eğlesin mekanı cennet olsun

sevgiler

zeymurancafe dedi ki...

canım tekrardan basın sağolsun Allah gerıde kalanlara sağlık versın hepımız tadacagız bu duyguyu kacıs kurtulus yok cok hıslı bır yazı olmus baba tabıkı yerını hıc bır şey tutamaz

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

bende babamı kaybedeli 21 sene oldu , 41 yaşındaydı :(( senin duygularını çok iyi anlıyorum fatoşcuğum. allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallh...

yildiz dedi ki...

Babalar, KIzlari icin cok degerlidir.
Hele cok erkense gidisi,yasanacak cok sey varken gidilmesi gerektigi icin gitmisse,yapacak hic birsey yok.
Allah Rahmet Eylesin,mekani cennet olsun...

kış güneşi dedi ki...

insan başkalarına başsağlığına gidince ölümün ne demek olduğunu anlamıyormuş.Taki kendi anne ve babası ölünce ölüm gerçeği bıçak gibi kesiyormuş yüreğini.Annemi kaybettiğimde o sabah bir kor ateş vardı yüreğimde zamanla azaldı ama yerini özleme bıraktı,acı her daim var hatırladıkça.Ançak biz ölünce biter acı. sizede Allah sabır eylesin

Nursevin SÖNMEZ dedi ki...

Nurlarda yatsın canım. Çok duygulandım. bende babamı erken kaybettim.:(

Sule dedi ki...

Canim ya. Ne kadar guzel yazmissin. Gozlerim doldu okurken. Ne kadar sevecen ve ailesine bagli imis baban. Nur icinde yatsin.

rumma dedi ki...

Canım Allah babana gani gani rahmet eylesin..Çok güzel yazmışsın duygularını..

Allah a emanet olasın, sevgiler..

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

sabah sabah ağladım canım, sözün bittiği yerdeyim şu an:(

Fatosca Tadlar dedi ki...

Fatoşş mahvettin beni sen ama ya gözlerimden nasıl yaşlar geliyor şu an anlatamam. Seni çok çok iyi anlıyorum canım arkadaşım.
2008 yılının Ağustos ayının 15 inde de ben babacığımı, canımı, ciğerimi kaybettim. Yazını okudukça o günü yaşadım. Allah kimseyi anasından babasından ayırmasın. Erken geldi bizim eve de ölüm. Allahın işine karışılmaz ama daha doyamamıştık babamıza. Nurlar içinde yatsınlar inşallah. Mekanları cennet olsun. O gün defnedildikten sonra eve geldim dayanamam dedim anneme, sarıldık, hepimize çok zor olacak ama dayanacağız annecim dedi ve ben hamileydim. İçimde boşluk büyüdükçe büyüdü. Sabır dediler hep. Allah sabrını veriyor dediler. İçimdeki yangın hala hiç dinmedi Fatoşçum. Çok zormuş. Ben babama çok düşkündüm. O da bana.
Çok özlüyorum ama çaresi yok, dönüşü de yok ama özlüyorum işte.
Allah rahmet eylesin babacığına canım. Sabırlar versin Rabbim hepinize....