3 Mayıs 2013 Cuma

KREMALI MANTAR ÇORBALI PATLICAN SALATASI

Özellikle et yemeklerinizin yanına iyi arkadaşlık eder diye düşünüyorum. Mantar çorbası da ayrı bir lezzet katıyor. Biz çok beğendik...

Kaynak: Yemek Aşkı


Sofraya getirdiğimde eşim kaşık kaşık yedi...Çok beğendi...

Malzeme:
  • 4-5 közlenmiş patlıcan
  • 1 paket hazır kramlı mantar çorbaı
  • 1.5 su bardağı su
  • 3-4 yemek kaşığı yoğurt
  • 2 diş sarmsak
  • 2 yemek kaşığı sıvıyağ ve kımızı pul biber
Yapılışı:
  • Közlediğiniz patlıcanları soyup küp küp doğrayın.
  • 1.5 su bardağı su ile kremalı mantar çorbası karıştırarak yoğun kıvamlı bir çorba pişirin.
  • Közlediğiniz patlıcanlarla pişirdiğiniz mantar çorbasını karıştırıp servis tabağına alın.
  • Üzerine kırmızı biberli yağ yakıp servis edin.Afiyet olsun.

11 yorum:

Sevimin Aşkanası dedi ki...

Nefis olmuştur eminim ben çok seviyorum , ama patlıcan ile hiç denememiştim ellerine sağlık bende kısa zamanda deneyeceğim . sevgiler

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar,

Üreten ve paylaşan emek, her zaman takdir edilir. Tüm hanım kardeşlerimizin mutfak paylaşımları he türlü takdirin üstündedir.

"KREMALI MANTAR ÇORBALI PATLICAN SALATASI"nın çok lezzetli ve enfes olduğu tarifinizde verilen malzemelerden ve fotoğraf karesine yansıyan görüntülerden anlaşılmaktadır. Emeğinize ve gönlünüze sağlıklar dilerim.

Selam ve dualarımla.

deeptone dedi ki...

not aldım. bakıcım yaparken.
bunu yerken insanın başı döner beee.
benim öle olur hep müthiş yemeklerde.
:)

anne eli gibi dedi ki...

ilginç bir tarif olmuş,patlıcanın her halini severim ama böyle hiç denemedim.ellerinize sağlık...

vişnap dedi ki...

evet ben de hiç bu tarz denememiştim bir ara kremalı mantar çorbası alıp denemeli önümüz patlıcan mevsimi iken hazır canımm afiyetler olsun sevgilerimle.

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar,

Anneler gününüzü kutlarım. Bloğunuz nezdinde tüm annelerimizin anneler günü kutlu olsun!

Selam ve dualarımla.

birincisin dedi ki...

Ellerine sağlık,patlıcanlı lezzetleri severim böyle hiç denemedim ama güzel olduğunu düşünüyorum.Selam ve sevgiler:)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Eski bir yayin ama cok hos bir tarif kesinlikle deneyecegim..tesekkurler:)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Ellerinize sağlık, paylaşım için teşekkürler :)

Tarif diyarı dedi ki...

Eline sağlık arkadaşım farklı bir tarif olmuş denemek isterim.Sevgiler

Treat and Trick dedi ki...

New to me but it looks so yum!