4 Aralık 2011 Pazar

DÜN KÜ GÜN GEZMEMİZDEN KARELER

Arkadaşlarla iş,ccuk filan derken ayda yılda bir görüşür olduk.Bizde gün yapalım en azından ayda bir kez görüşmüş oluruz dedik. Dedik desemde nacizane bu fikir bana aittir... Öhö öhö.. neyse
Dün akşamda Serpiciğimdeydik...Kendisi iki çocuk sahibi ve çalışan bir bayan olaraktan çok taktir ettiğim insanlardan bir tanesidir.Keşke daha yakın olabilseyedik.Ama kendisi biraz uzakta oturuyor. Çok güzel hayallerin var işallah hepsini gerçekleştirisin...

Dün o kadar açtık ki doğru dürüst fotoğraf çekmemişim.Dün allahtan kızımın arkadaşı Cansu ordaydıda canı sıkılmadı.


Hayatta çocuk olmak varmış...Ne güzeldir hayalleri...Hep toz pembe......
İşallah çocuklarımaıza yiyi bir gelecek ve en önemlisi çok iyi bir ebebeynler oluruz....



Demiştim ya çok açtık diye..Kapdan içeri girer girmez sofraya oturduk.Ne varsa yedik süpürdük. Berrinciğim sana sesleniyorum. Günün gözdesi peynirli tartın mükemmeldi. Lütfen tarifini istiyorum. Bu güzel tarifi herkesle paylaşmak istiyorum. Kısaca söylemek gerekirse ben siteme her tarifi koymuyorum. Lezzetinden emin olduğum tariflere yer veriyorum.


Yemeklere öyle daldıkki...Keşeke hiç dokunulmamış halini çekebilseydim ama yetişemedim. Bu yetişmiş kısmım oluyor....

Hiç yorum yok: