5 Eylül 2012 Çarşamba

 
 
SOYA SOSLU BİBER KAVURMA
KIRMIZI VE YEŞİL BİBER, HAVUÇ KAVURMA
 
 
Gerçekten çok lezzetli, ben bazen yoğurtlu bazende yoğurtsuz sadece kavurmasını yaparım. Her iki şekilde de çok lezzetli...
 
Malzeme:
  •  7 tane  kırmızı biber
  •  7 tane yeşil biber
  • 1 havucu kesici ile ince ince kestim
  • Tuz,
  • 1 yemek kaşığı kadar soya sosu
  • İsteğe bağlı sarımsaklı yoğurt
Yapılışı:
  • Biberleri yıka iri iri doğra.Çekirdeklerini çıkart.
  • Havucu kabuk soyucu ile soyar gibi ince, ince doğradım.
  • Tavaya  çok az sıvı yağ koydum. Doğradığım biber ve havuçları tavaya attım.Orta harlı ateşte devamlı karıştıra karıştıra kavurdum. Tuzunu ve soya sosunu ekledim. Biberler kızarmış görüntüsünü alana kadar karıştırarak kavurdum. İnanın bu şekilde bile çok güzel oluyor.
  • İsterseniz sarımsaklı yoğurtla karıştırın
 
 

6 yorum:

Unknown dedi ki...

offofof nefis görünüyor canım ellerine sağlık..en kısa zamanda denemeliyim :))

Unknown dedi ki...

offofof nefis görünüyor canım ellerine sağlık..en kısa zamanda denemeliyim :))

Unknown dedi ki...

Bu kavurmayı iki gündür yapıp yiyiyoruz....Çay ve peynirlr süper gidiyor...Tavsiye ederim SEVİLCİĞİM....

Gurme Şirine dedi ki...

canım bu çok lezzetli birşeye benziyor...
eline emeğine sağlık...
sevgiler....

mosguetravelerMosguetraveler dedi ki...

enfes gözüküyor ellerinize sağlık.sizi takibe aldım
güzel günler sizin olsun

Unknown dedi ki...

Gül ve şirinem teşekkürler