13 Ocak 2014 Pazartesi

ZEBRA KEK
Resmiye Hanımın tarifi
Görüntüsü ve lezzetiyle benden tam not aldı...




Malzeme:
5 yumurta
1 su bardağı şeker
1 vanilya...
1 su bardağı sıvıyağ
1çay bardağı süt


Un
2 kabartma tozu
Yarım paket kakao
1 portakal kabugu rendesi


Yukardaki malzemeleri iyice çırp. Akışkan malzemeyi iki ayrı kaba paylaştır.Birine 1 portakal kabuğu rendesi ekle. Diğer kaptakine de yarım paket kakao ekle...
Şimdi her iki kapataki malzemelere 1 er kabartma tozu ve un ekleyerek yine ne çok akıcı nede çok katı olmayan bir karışım olacak.
Bir borcamı yağlayın. Borcamın tam ortasına 1 yemek kaşığı sade kek karışımından koyun. Tam ortasına bu sefer kakolu karışımdan akırın.Elinizdeki malzeme bitene kadar bu işlemi sürdürün. 160-170 derecede pişirin.

8 yorum:

mutfağımdanesintiler dedi ki...

Harika bir kek oluyor gercekten. Elinize saglik. Sevgilerimle :)

kış güneşi dedi ki...

harika bir görüntü ama hani bunun pişmişi yoksa kapıştı mı herkes eline sağlık canım

sihirlirloklava dedi ki...

Görüntü harika...Eminim lezzeti de öyledir.Elkerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Gece yarısı ğişmiş halini çekmeyi unuttum.Zaten bir çok kişinin yaptığı bildiği bir kek...

*mehtap dedi ki...

eline sağlık, güzel bir kektir.

Lezzet Senfonisi dedi ki...

Uuff çiğ bile yiyebilirim enfes Fatoş hanımcım ellerinize sağlık.
Sevgiler ;)

hanife dedi ki...

Afiyet şifa olsun...İzlemeye almak istedim izleyici listen görünmüyor bendede aynı sorun olmuştu çok şükür halledebildim...

anunturi gratuite dedi ki...

Tatar kiz anunturi gratuite Romania. Sizin sayfa guzel. Ben bayiliyorum Turk mutfagi, sizin yemeklere, senin tariflere.
Benim sitem ozel sayfa acacak ben. Pagem anunturi gratuite icin. sizin tarif calip traduge romence dil yapiyor, veriyorum benim sayfama. Romanya kizlar ogrensin turk mutfagini anunturi gratuite benden. Tesekkur ederim emekleri icin ben hep copii yapacagim senin ve baska site yemek tarifleri anunturi gratuite olarak verecegim. Multumesc din inima Turcia.