2 Mayıs 2013 Perşembe


BAYKUŞ KURABİYE



Bir kurabiye düşünün hem eğlenceli hemde lezzetli olsun.İnsanlar görür görmez ne kadar şirin gözüktüğünü söylese ve tadına bayılsa...İşte o kurabiye budur arkadaşlar.Ta ta ta tam...




Çocuklarınız bu kurabiyeye bayılacak...Ben kızımla beraber yaptım bu kurabiyeleri...

Malzeme:



250 katı yağ

1,5 su bardağı pudra şekeri

1 su bardağı buğday nişhastası

1 adet yumurta

1 kabartma tozunun yarısı ve 1 adet vanilya

1su bardağı incecik çekilmiş ceviz

Un

Bir çimdik tarçın

Bir çimdik toz zencefil.



Ayrıca:

Baykuşun gözleri için damla çikolata

Baykuşun burnu için badem



Yapılışı:



Katı yağ oda sıcaklığında olacak.

Yağı ve pudra şekerini mikserle çırp.

Yumurtayı ve diğer malzemeleri karıştır.

En son kabartma tozu ve unu katın...Yaklaşık 2-3 su bardağı un kafi gelecektir.

Hamuru 15-20 dakka buzdolabında dinlendirdim.

Merdaneyle açtım. Yuvarlak bir kalıpla yuvarlak hamurlar elde ettim. İlaç kapağından da gözlerini yaptım.Ortalarına damla çikolata koydum.Burun için badem kullandım... Afiyet olsun..







9 yorum:

ZYNP dedi ki...

tek kelime ile mükemmel
harika görünüyorlar
ellerine sağlık canım

Bak Bu Harika dedi ki...

Ne şirin olmuş bayıldım. Bunu yapmak için şeker hamuru bilgiside gerekmiyor tam benlikmiş yaparım ben bunu

Gurme Şirine dedi ki...

ellerine sağlık....
çok güzel görünüyor...

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Bunlar cok sevimli cook:)) afiyetler olsun..

Tatlı'dan Tuzlu'ya.. dedi ki...

Çok sevimliler hele o şaşı olan..:))
Ellerinize sağlık, kızınla yapması daha keyifli olmuştur :)

birincisin dedi ki...

Çok şirinler,ellerine sağlık.Selamlar:)

tatlı sefam dedi ki...

elıne sağlık cok sırın olmuslar

zeymurancafe dedi ki...

ellerıne sağlık canım cok ama cok cıcı bır kurabıye tıpkı cocuklar gıbı ,bayılacaklar

LeylaK dedi ki...

Yaa evet ben de Deniz'in sitesinde görmüştüm çok ciciler :)

Ellerine sağlık.