16 Mart 2013 Cumartesi

  
TAHİN SOSLU KEK
Sevgili Sibel arkadaşım yapmıştı bu keki....Üzerindeki tahinli sos keke bambaşka bir lezzet katıyor...

Sabahın köründe veriyorum bu tarifi...Saat yedide eşimin alarmıyla uyandım..Bir dahada uyuyamadım....
Malzeme:
  • 2 su bardağı şeker
  • 100 gr margarin
  • Yarım su bardağı sıvıyağ
  • 1 su bardağı yoğurt
  • 3 su bardağı un
  • 1 k.tozu
  • 3 yumurta
  • 6 yemek kaşığı tahin içine
  • 3-4 yemek kaşığı kekin dışına
Yapılışı:
  • 3 yemek kaşığı tahin dışındaki bütün malzemeleri karıştırıyorsunuz.160-170 derecede pişiriyorsunuz.
  • 3 yemek kaşığı tahini az su ile açın. İçine damak zevkinize göre şeker ekleyin.Pişen kekin üzerine dökün....Afiyet olsun

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık canım sevgiler...

mutfagabuyrun dedi ki...

hımmmm.nefis nefisss.ellerine sağlık canım.sevgiler.

Katalin dedi ki...

Nagyon szép, gusztusos a kuglófod!

rumma dedi ki...

Tahinli tariflere bayılıyorum bu kadar kalorili olmasalar..:)

Ellerine sağlık canım..

sevgiler

yildiz dedi ki...

Harika bir görüntü,ellerinize saglik.Yiyenlere afiyetler olsun

kış güneşi dedi ki...

Bu ara tahinli tarifler revaçda eline sağlık canım mis olmuş

Narince dedi ki...

Nefis bir kek bu arkadaşınızın ellerine sağlık.

Tarif diyarı dedi ki...

Tahini kek hamuruna ekleyincede çok lezzetli oluyor çok severimde:) ellerine sağlık arkadaşım

örgü cumhuriyetim dedi ki...

gerçekten mükemmel görünüyor ellerinize sağlık,tarifi aldım fırsat bulduğum ilk an deneyeceğim :)

FATMA ÇELİK dedi ki...

bu kekin tadını çok merak etmişimdir.ellerinize sağlık harika bir goruntu