12 Ekim 2012 Cuma


MİLFÖYLÜ YUFKA BÖREĞİ

Asla bir dilimle yetinmeyecek hep ama hep yemek isteyeceğiniz enfes bir börek....

Malzeme:
 
Milföy ( benim borcamıma altı ve üstü için toplam 8 adet milföy kullandım)

2 adet yufka

200 gr.peynir

Yarım demet maydonoz

Yarım su bardağı sıvıyağ

Yarım su bardağı süt

1 şişe soda

1 yumurta


Yapılışı:

4 milföy bir araya getirilerek merdane ile inceltilir. Borcam yağlanır, milföyler döşenir. Üzerine bir adet yufkalar didiklenerek her yerine döşenir, peynir ve maydonoz karışımı gezdirilir, 2. yufka da aynı şekilde peynirlerin üzerine didiklenir ve kalan 4 milföyde ( gerekirsemerdane ile inceltilerek) üstüne dizilir. Dilimlenir. Sıvıyağ, yumurta, süt, soda karıştırılarak böreğin üzerine dökülür. Bir yarım saat buzdolabında dinlendirilir. 180 derece ısıtılmış fırında üzeri kızarana kadar pişirilir.
 

 

18 yorum:

nesrin dedi ki...

Bu börekten tatmistim, gercekten güzel oluyor. Ellerine saglik.

Gurme Şirine dedi ki...

canım yaşu saatte karnım açken çok fena vurdun beni :(((
istiyorum :)))
ellerine sağlık...

AHLâM'DaN dedi ki...

bence lezzetli bir tarif belli
eline sağlık..

Unknown dedi ki...

Offf nasıl güzel görününüyor..
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Nefis görünüyor ellerinize sağlık!

Didem Özkan dedi ki...

Börek çok severim, nesif görünüyor.
Ellerinize sağlık.

Magia da Inês dedi ki...

♪彡♪♫°¸.•♫°`
Que delícia!
Bom fim de semana!
Beijinhos.
♪♫♫°✿°`╮

Unknown dedi ki...

Obrigado pelos comentários
Fatoş

Unknown dedi ki...

Canım çok sık yaparım bayılırız ellerine sağlık sevgiler...

Özgür Tatlar dedi ki...

ben bir arkadasimda yemistim.okadar tok tutuyor ki yaninda hicbirsey yememek gerek .sevgiler.

*mehtap dedi ki...

Bende denemiştim harika bir lezzet,eline sağlık Fatoşcum..

ZYNP dedi ki...

çok değişik bir tarif olmuş canım ellerine sağlık merak ettim tadını.

vişnap dedi ki...

Çok güzel görünüyor böreğin. Ellerine sağlık canımmmm.

Tarifkolik/Öznur dedi ki...

Bunu denememiştim çok güzel görünüyor en kısa zamanda denemeliyim ellerine sağlık canım..

durutarifler dedi ki...

Çok güzel olur bu böreekkkk
Nefis nefis görünüyor
Ellerine sağlık arkadaşım
Sevgiler

RABİA SERTELİ dedi ki...

Merhaba, okuduğum ilk tarifiniz börek oldu. Görünüşü gibi bence lezzeti de mükemmel olmuştur. Bayram sofrası için denemek isterim. Ellerinize sağlık, kolay gelsin. Sevgiler...

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

görüntü muhteşem, sanırım yemesi de öyle, ellerine sağlık...

LeylaK dedi ki...

Çok güzel olmuş :) Nefis.
İyi bayramlar Fatoş.